Wat eten we deze week?

 Het eten is hier altijd een strijd, tenzij er patat of pizza op het menu staat, maar goed dat kan natuurlijk niet elke week. Zelf ben ik dol op koken en nieuwe dingen proberen. Mijn man eet graag vlees en dan veel vlees haha, gelukkig eet hij 3 dagen in de week in een hotel. Mijn kinderen en dan vooral de oudste zijn nogal kieskeurig. Ik wil proberen hier elke week een weekmenu te plaatsen en dan met de bevindingen van mijn kinderen over de afgelopen week. Wellicht krijg ik tips van anderen hoe ik mijn kinderen wel kan laten eten zonder gezeur.

Hier volgt het menu voor de komende week:

Dinsdag 17/11: Spaghetti met rucolasalade

Woensdag 18/11: eten we bij mijn ouders, ik hoorde iets over spruitjes en broccoli. Als we bij mijn ouders eten is er trouwens nooit gezeur, want mijn moeder maakt voor iedereen iets wat ze lekker vinden.

Donderdag 19/11: aardappels, spinazie met ei en een schnitzel

Vrijdag 20/11: Supersnel rijstpannetje met tuinbonen.

Zaterdag 21/11: restjes uit de diepvries.

Zondag 22/11: boerenkoolstamppot met worst

Maandag 23/11: Spaghetti met erwten, spinazie en zalm.

Zoals je kunt zien, weinig gekke dingen, dus ik ben zeer benieuwd hoe deze week gaat lopen. Ik ga James en Tyler ook betrekken bij het koken, ik heb gehoord dat dat ook nog wel is wil helpen.

Reacties