Wat lees/kijk ik nu?

 Dol ben ik op lezen, ik heb er jammer genoeg niet altijd tijd voor. Met 3 kinderen is het toch meestal zoeken naar tijd om te lezen, helemaal als je ook nog tijd wilt hebben om series en films te kijken of blogs te lezen en op social media wilt rondneuzen. Toch wil ik elke dag een stuk lezen en dus plan ik het in mijn avondroutine. 

Op dit moment lees ik


Vluchtgedrag van Loes den Hollander, deze heb ik bijna uit. Er zal een verslag van komen. Hierna ga ik beginnen in Waarom moet ik u tegen jou zeggen van Karin Driegen, deze lees ik via het Selfpubcafe op facebook.

Series kijken op netflix vind ik ook erg leuk, op dit moment volg ik 3 series, ik houd wel van een beetje afwisseling. Dit zijn:
- The big bang theory
- Once upon a time
- the Vampire diaries.

Als ik deze afgekeken heb, wat nog heel lang kan duren, zal ik mijn mening hierover geven.

Verder kijk ik ook graag films en de tijd van de kerstfilms is weer aangebroken, joepie! 

Ik heb genoeg te kijken en te lezen, dus tot snel!


Reacties

  1. Ik vond Droombeeld van Loes den Hollander erg goed, Vluchtgedrag ken ik nog niet.
    Selfpubcafe klinkt als een leuk initiatief om nieuwe boeken/auteurs te ontdekken, ik ga er eens een kijkje nemen.
    Manlief en ik volgen op dit moment even geen series, we moeten de laatste 2 afleveringen van Merlin nog afkijken. We kijken nu vooral programma's als Rotten, Ask The Doctor en 100Humans. Die laatste vind ik echt een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de laatste tijd veel van Loes gelezen, maar droombeeld ken ik nog niet. Selfpubcafe is echt heel leuk, zeker de moeite waard om een kijkje te nemen. Ik houd persoonlijk niet zo van dat soort programma's. Merlin lijkt me wel erg leuk, zet ik op mijn lijstje

      Verwijderen

Een reactie posten