Wie ben ik?

 Al jaren loop ik met het idee om een blog te beginnen, overal lezen en onderzoek doen en dan geef ik het toch maar weer op. Dus dit keer heb ik besloten om gewoon maar te gaan schrijven, die lay-out van de pagina en dat soort andere dingen komt wel. Er zijn ook zoveel blogs over hoe een blog te beginnen dat je uiteindelijk niet meer weet waar je nou echt mee moet beginnen. Als er toevallig iemand is die dit leest en tips heeft, voel je vrij om ze met me te delen.

Goed ik zal me even voorstellen, mijn naam is Els en ik ben 35 jaar jong. Komende maandag 16 november ben ik 10 jaar getrouwd met mijn lieve en knappe Engelsman. In die 10 jaar hebben we 3 kinderen gekregen, 3 prachtige jongens. James is inmiddels 9 jaar oud en begint al een beetje te puberen. Tyler is 6 jaar en dat is een compleet ander kind dan zijn broer, heel mooi om te zien. Dit jaar is ons gezin compleet gemaakt met de komst van Colin, hij is nu 2 maandjes oud en wat zijn zijn broers blij met hem. 


Wat wil ik met deze blog? 
Ik vind het leuk om gebeurtenissen uit mijn leven te delen en dan denk ik vooral aan de kinderen, maar ook sta ik graag in de keuken. Nu mijn gezin compleet is ga ik ook de strijd tegen de kilo's aan. Ook vind ik het leuk om over medicijnen te schrijven aangezien ik 2 dagen in de week als apothekersassistente werk en verder eigenlijk alles wat er op mijn pad komt. 

Zo het begin is gemaakt, dat is toch al een hele drempel en ook als niemand het leest blijft het leuk om te doen, lekker alles van me afschrijven.

Tot snel!


Reacties

  1. Leuk dat je gaat bloggen! En heel goe dat je gewoon bent begonnen. Die layout komt inderdaad wel. Het is de kunst om de sprong te wagen. Ik wens je veel blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten