Wat eten we deze week? deel 2

 Afgelopen dinsdag begonnen we met spaghetti met rucolasalade, ik heb het recept iets aangepast en de rucola door de spaghetti gedaan, zodat mijn kinderen dat ook eten. Er was vandaag geen gezeur dat ze het niet lusten, alleen James at weer super langzaam. Hij vond het dus blijkbaar niet zo lekker.



Zoals je kunt zien gaf Tyler het een 7 en James een 6.

Op woensdag aten we bij mijn ouders, we kregen aardappels met een gehaktbal, spruitjes en broccoli. Tyler is dol op spruitjes en James op broccoli en daar houd oma rekening mee.
Donderdag weer aardappels, maar nu met spinazie met ei en een schnitzel, dit geeft ook geen problemen want de jongens zijn dol op AGV dagen.
Op vrijdag weer iets nieuws, namelijk een supersnel rijstpannetje met tuinbonen. Mijn man houd blijkbaar niet van tuinbonen, kom je ook achter na 10 jaar getrouwd te zijn haha. De kinderen heb ik vandaag niet horen zeuren gaat eigenlijk heel lekker deze week.
Restjesdag moet soms ook ingepland worden anders overstroomt de diepvries, dit deden we zaterdag. Er was nog spaghetti en stoofschotel, dus voor ieder wel iets lekkers.
De rest van de week liep even anders dan gepland, mijn man had zondag zin in patat, dus dat maar besteld. En dus aten we op maandag boerenkoolstamppot met worst. En ondanks dat we laat aten ivm BSO dag hebben de jongens zonder zeuren en lekker snel hun bordje leeg gegeten.





Het menu voor komende week is: 

Dinsdag 24/11: viscuisine + kaasaardappels
Woensdag 25/11: italiaanse plaattaart.
Donderdag 26/11: eenpans macaroni met chorizo en bloemkool
Vrijdag 27/11: kipsalon
Zaterdag 28/11: gebakken rijst met ananas
Zondag 29/11: rostibroodje hamburger
Maandag 30/11: linzensoep met zoete aardappel

We eten deze week en de komende weken van het meal plan van chickslovefood, ik heb een abonnement afgesloten voor family meal plan. De eerste week ziet er goed uit en lekker divers, ik ben benieuwd.


Reacties